16 Kasım 2009 Pazartesi

Şaraba Boğuldum [Yüzüncü Kayıt]

Dikkat dikkat!
Tekrardan

Kanamalı bir kalp için acil olarak A RH (+) aşka ihtiyaç vardır.
Aşk bulunamazsa şayet
Şarapla yama yapabiliriz.

Seni duyan herkes koşuyor yanıma. "Anlat" diyor, anlatıyorum. Etkileniyorlar. Bazıları sırrımı merak ediyor, çok güzel yazıyorsun gerçekten diyor. Şaşıp kalıyorum aslında çünkü ben senden normal bahsediyorum, onlar abartıyorlar. Sence de öyle değil mi?
"Ukala" kimliğimden sıyrılmışım, yontmuş Avrupa beni.
Duymuşlar yine seni.
Elinde şarap ile geldi yatak arkadaşım. Farklı bir dilde "yazmaya devam et" dedi. Demek ki o kadar kaptırıyorum ki kendimi, olayın ehemmiyetine vakıf olmuş o da.

Dilim döndüğünce anlatsam seni eminim gururlanacaktır o da. "Böylesine seven bir arkadaşa sahibim" diye. Hoş sevmek onlarda da farklı ya, olsun yine de anlardı halimden; dilimden anlamasa da. Sıcak bir yüreğe sahibim, dünya gibi. Ama tam olarak dünya gibi düşünme. Dünya bir gün soğudu ve üzerinde yaşıyoruz ben yıllardır soğumadım sana karşı sanırım bu yüzden yaşamıyorsun gönlümde. Evet, bu yüzden dolaşmıyorsun yüreğimde. Oysa insan yaktığı yürekte yanar mı diye düşünüyorum. Yanmamalı, en azından bu doğanın kanunu ise biz bu aşkı doğa'dan habersiz yaşamalıyız. Çünkü ne kadar yakarsan yak yüreğimi, ben o yüreğin içinde asla yakamam seni.

Gez
Toz
Ye
İç
Eğlen


Senindir bu evren.

Ben hep anlatacağım. Bir gün bir kıza aşık oldum, sonra diğeri küstü diye ben başkasına aşık oldum diye.

Sen çözersen beni
Sağlamamı yapmayı unutma
mirfanK'09 ´CZ´[Andrew from USA]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder