30 Ekim 2009 Cuma

Mutluluğun "Gayr-i" Resmi

"... Çok güzel fotoğrafın." diye yalan bir cümleyle başladım söze.
"- Seninkiler kadar güzel olmasa da..." karşılığını aldım.
Oysa benim hiç mutluluk resmim olmamıştı.
Bir tarafım hep seni aradı.
Sadece seni.
Eski resimlerime baktım bu hoş sohbetten sonra
Gülmemişim ben hiç.
Oysa bir elin elinde ellerin ve gülüyor gözlerin.
"Dünaydın Sevgilim" büyüyor görüyorsun
Ve
Görüyorsun ki o büyüdükçe ben ölüyorum.
Hiç mutluluk resmim olmamış benim.
Sahte gülüşlerim olmuş sana olan arzularımın gölgesinde
İşte hepsi bu kadar.
Buraları sorma
Mevsimler tanıdık aslında.
Gözlerin gibi
Işıl ışıl başlıyor günler
Sonra sözlerin gibi
Kararıyor gecem
Burada mevsim bizden biri
Yürüyorum ardımda bir şeyleri bırakmış olmanın gururuyla
Birilerinin ardında kalmış olmanın burukluğuyla
Kimsesiz olmanın sarhoşluğuyla yürüyorum.
Yaprak sesleri aynı tonda
Kuşlar farklı ötmüyor buralarda
İçimde yanan sen
Orada da yakıyorsun
Burada da.

Bir sigara daha yanıyor bu hasretin üzerine.
Ve
Ben
Kendi kendime söz verdim.
Beni ilk zehirleyeni bırakayım
Sigarayı da bırakacağım
Sen de söz ver

Hadi..

mirfanK'09 ~CZ~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder